Posted by: Erika Repassy | August 9, 2016

Kontroll 3.0

Ez a Szentimre rendben van. Ismét voltam kontrollon, ezúttal a főorvosnál, Dr. Ferencz Máriánál. Akárhányszor bemegyek, valami pozitív élmény talál meg. Mondjuk alapból megkapom, hSuptaogy nagyon fiatal vagyok (?) – hát a sok szürkehályogos között egyébként tényleg – meg hogy nagyon okosan irgalmatlanul gyorsan behúztam anno a kórházba. Ma pont három hete. Az orvosok, nővérek hatékonysága, kedvessége és törődése bőven felülírja a bejárós rendelő mellékhelyiségének hétfő hajnali kosz-szintjét – amin el is tűnődtem, hogy ha ez hétfőn 730-kor ilyen koszos, akkor vajon mikor takarítják? Pénteken biztos nem és hétfő reggel sem. Vagy csak heti egyszer? Na mindegy. Még jó, hogy nem látok tökéletesen. Egyelőre. Sorszám, pupillatágítás, várakozás, főorvos, kontroll, kakóscsiga, otthon. Summa summarum szépen gyógyulok – a terveknek megfelelően. Kb. 5 hétig nem repülhetek, ez aug. vége, de a kerten kívül sehova sem vágyom, oda meg ki tudok sétálni mezítláb és végre van időm esténként róni a környező biai utcákat és a mezőt. Szarvast még nem láttam. Két okból. Nem volt szarvas és ha lett volna, se biztos, hogy látom😦 Volt több retinás kontrollos is, van, akinek a műtét után 4 hónappal már olyan szürkehályog keletkezett a szemén, hogy konkrétan alig lát vele, de hát ez egy „10 perces rutinműtét” – no meg az ismételt 6 hetes lábadozás – na azért ez rémisztő, hogy spektrumban van ez is. Persze mindenkinél más a helyzet. Én meg még fiatal vagyok, mint tudjuk. Úgyhogy nyugi van. A fenti leválás sokkal jobb mintha alul vált volna le (bibibi nekem fenti volt), meg hogy nem a jóga az oka – azért még kikérdezem a fejjel lefelé pózokról jövő héten, meg hogy nyilván ne szenvedjek balesetet, ütés ne érjen, ne emeljek súlyt, ne hajolgassak, stb. És hogy semmit nem tudok azért tenni, hogy ez még egyszer ne történjen meg…szóval lassan kezdek képbe kerülni. Marad a Jóisten. Meg lassan kezdek jól látni is, a buborék csökken, a látótér tágul, hétfőn már pörgés volt, telefonok, tervek, szervezés, hát úgy jött minden, jól el is fáradtam estére, csak egy romantikus filmre volt erőm és bezuhanni az ágyba. Arccal lefelé.


Categories

