Posted by: Erika Repassy | August 3, 2016

Éjszakák és nappalok

Hosszúak. Évek óta most érzem megint, hogy van időm. Gyakorlatilag bármire. Ebből levonom mindazt, amiket nem csinálhatok, és akkor ez az idő megtriplázódik.
Talán 2006 óta nem volt ennyi időm, amikor otthagytam Írországot és beleugrottam a semmibe New Yorkban. Szabadon választott szabadesés volt és nehezen tudtam mit kezdeni vele. Akkor a nyirokkeringésem hibernálódott és alig vártam, hogy visszatérjek Európába. Most itt vagyok és nem is vágyom sehova. Még Budapestre sem. Ez nem szabadon választott, max tudat alatt, de az meg a tudat alatt lakozik, lehet mélyre ásni – na ez szabadon választott. Leépítek. Mindent, ami eddig jó volt, de már nem szolgál. Sok erős domináns “mindentmegtudokoldani” dolgot. Reakciókat. Remélem. A mentális elengedések lassan manifesztálódnak és olvadnak le a feleslegek. Kilóban mérhető, kívülről nem látható, bár könnyedséget hoz.

Az éjszakák megEsteSetuplepően jól telnek, bár a minap egy kicsit átfordítottam a fejem a másik oldalra, hogy felfrissüljek, aztán persze jól belealudtam, oooops. Nehéz éjszaka is fegyelmezettnek maradni:) Csatolok egy hardware setup-ot. A nappalok is jól telnek, minden nap egyre kisebb a buborék, de azért még rezeg a kincsem és estére az agyam is kicsit elfárad ettől, de legalább jól alszom. Az erőm is elég jó, tartom a napi gyakorlást és egyelőre egyáltalán nem zavar, hogy viszonylag limitáltak a lehetőségeim, nem vágyom többre. Voltam kétszer kontrollon, hát azért vannak izgalmak, az egyik, hogy a jobb szemem esett dioptriában, ami várható volt a műtét után, bár utólag tudtam meg. A retinaműtét előrehozza a korral járó szürkehályog kialakulását – ami meg hajlamosabbá teszi a szemet retinaproblémákra. Asszem ez a 22-es csapdája. Mondjuk nem az egyetlen ilyen a világon. Aztán az is kiderült, hogy most már szépen gyógyulok, mert az elején a gázt elég gyorsan kezdte elengedni a szemem, de visszaállt normál pályára – ezt is jobb, hogy utólag tudtam meg. Esténként a szemorvos szomszédommal együtt megyünk kutyát sétáltatni, aminek hosszúságán a kutya kicsit ki van akadva, de mi élvezzük:) Tegnap meg ma engedélyeztem magamnak kerti zuhanyt és fej nélküli napozást, isteni, kellőképpen visszahozza a nyári hangulatot és még tömeg sincs. Na mennem kell semmit tenni a teraszra:)


Categories

